Har du ekonomisk utbildning och vana av att jobba med kundkontakter? Gillar du team-arbete och tar stort personiigt ansvar för dina arbets-uppgifter? Då kanske tjänsten som redovisningsassistent är nåt för dig!
I rollen som redovisningsassistent ansvarar du för kundreskontra och kravhantering. Du jobbar även tidvis med leverantörsreskontran.
Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat:
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande. Du bör ha några års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, effektiv, serviceinriktad och flexibel. Du trivs med att arbeta i ett mindre team där ni kan stötta och hjälpa varandra. Du är tydlig i din kommunikation och vi ser gärna att du arbetat utåtriktat med kunder. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har hög integritet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med provanställning sex månader. Vid frågor, vänligen kontakta Inger Hansson Ekström, inger.hanssonekstrom@hemab.se, eller 0611-55 75 03.
Skicka din ansökan till ansokan@hemab.se , senast den 29 februari, 2016.
Vision, Krzysztof Lukaszewicz, 070-190 51 66, krzysztof.lukaszewicz@hemab.se