Translate   |
Anpassa   |  In English  |  Webbkarta  |
Härnösand Energi & Miljö AB
HEMAB - Härnösand Energi & Miljö AB
Vi skapar förutsättningar för Inflyttning och nya företag.

Lättläst

Det här är HEMAB:s lättlästa sida. Här kan du läsa
vad HEMAB är och vad vi gör.

Texten är lättläst.

Här finns inga svåra ord eller långa meningar.

Härnösand Energi och Miljö AB arbetar med Vatten,
Renhållning, Fjärrvärme, El och Bredband.

Härnösand Energi & Miljö förkortas HEMAB.

Vi är cirka 130 personer som jobbar på HEMAB.

HEMAB ägs av kommunen.

Våra kärnvärden är:  

  • Personligt ansvarstagande
  • Lokal närvaro
  • Samverkan

Vår vision är att hjälpa till att göra Härnösand attraktivt.

Ett attraktivt Härnösand gör att fler människor flyttar hit och nya företag startas.

HEMAB:s VD heter Ingemar Forzelius.

KONTAKTINFORMATION
Härnösand Energi & Miljö AB
Webbplatsansvarig:
Andreas Einarsson

E-post: fornamn.efternamn@hemab.se
Telefon: 0611-55 75 26
KUNDSERVICE
Vi svarar på dina frågor om fakturan och guidar dig gärna runt på Mina Sidor.

Gå till Kundservice

Härnösand Energi & Miljö AB  |  Box 304  871 26 Härnösand  |  Telefon 0611-55 75 00